.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلاژهاي دولتي مازندران آماده پذيرش مسافران نوروزي

بخشدار مركزي ساري گفت: پلاژهاي دولتي مازندران آماده پذيرش مسافران نوروزي هستند.‌

به گزارش ستاد تسهیلات سفر، رمضان رضايي‌راد  درباره ايجاد تسهيلات سفر براي مسافران نوروزي در مركز مازندران با بيان اينكه 12 كيلومتر ساحل درياي فرح‌آباد در بخش مركزي شهرستان ساري قرار دارد، بيان داشت: پلاژهاي شهرداري مستقر در سواحل فرح‌آباد، سوئيت‌هاي ساحلي و پارك‌ها به نوعي ساماندهي شدند كه پذيراي مسافران نوروزي هستند.

وي افزود: تفرجگاه‌هاي شهرستان ساري در بخش مركزي مركز مازندران، پارك جنگلي شهيد زارع است كه از لحاظ امكانات و تسهيلات، پذيراي مسافران است.

رضايي‌راد با اشاره به اينكه در سال گذشته حدود 15 روز ايام نوروز 100 هزار نفر مسافر در شهرستان ساري پذيرش شدند، تصريح كرد: امسال با ايجاد پارك «وي» و سواحل ساماندهي شده با عنوان مرواريد خزر، پذيرش مسافران در ساري افزايش مي‌يابد.

وي ادامه داد: براي مسافران نوروزي سكو و اتاقك‌ در محدوده ساحلي آماده‌سازي شد كه در اين بخش موارد رفاهي نيز مورد توجه قرار گرفته است.

بخشدار مركزي شهر ساري از ساماندهي مساجد بين راهي در روستاهاي مسير مسافرخيز خبر داد و گفت: تمام‌ مساجد و سرويس‌هاي بهداشتي بين راهي به ويژه در روستاهاي مسير مسافر ساماندهي و نسبت به نصب بنر اطلاع رساني اقدام شده است.

وي فعاليت شبانه‌روزي كميته‌هاي تسهيلات سفر را براي مهمانان نوروزي جدي دانست و اظهار داشت: امكانات رفاهي براي پذيرش مسافر در سطح شهر ساري فراهم و دهستان‌هاي بخش مركزي ستاد تسهيلات سفر نيز با همكاري دهياري‌ها آماده پذيرايي از مسافران نوروزي هستند.

رضايي راد ادامه داد: تمام پلاژهاي دولتي آماده پذيرش مسافر هستند و در اين راستا براي جلوگيري از پراكندگي زباله به زيبايي و بهداشت محيط توجه ويژه‌اي شده و نيز پاركينگ‌هاي لازم براي توقف مسافران در نظر گرفته شده است.

وي فعاليت‌هاي فرهنگي ايام نوروز را شامل جشن نوروزي دانست و خاطرنشان كرد: جشن نوروز به صورت متمركز در يكي از روستاهاي ساري (روستاي دولت‌آباد) برگزار مي‌شود كه با اين فعاليت فرهنگي به تصوير كشيدن آيين‌هاي سنتي نوروزي و انتقال ارزش‌هاي فرهنگي به نسل آينده از اهداف ما بوده است.

رضايي راد در پايان سخنانش به ساماندهي مزار و گلزارهاي شهدا اشاره كرد و يادآور شد: گلزار شهداي روستاهاي بخش مركزي ساري به دليل استقبال اهالي منطقه در ساعات تحويل سال و روز طبيعت پذيراي مسافر و مهمانان نوروزي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.